Tytułem wstępu

Jeeeezu...

Nazwa bloga- chyba najtrudniejsza decyzja z możliwych, przy zakładaniu bloga.

Człowiek się tyle namęczy przy tym a jak blog jest ujowy to i nazwa nie pomoże. A mój będzie szczery, bo stwierdziłam, że po co mieć bloga jeśli się na nim kłamie?...

Kilka faktów i ciekawostek o mnie:

  • Wczoraj skończyłam dokładnie 24,5 lat.
  • Za 10 dni minie dokładnie 5 lat odkąd mieszkam w UK.
  • Przeprowadzka do i mieszkanie w UK to moja najtrudniejsza a zarazem najlepsza szkoła życia.
  • Oficjalnie nie mam chłopaka, ale to nie znaczy, że nie będę o nich pisać.
  • Lubię swoją pracę, ale docelowo chcę robić coś zupełnie innego.
  • Kocham pisać- a najbardziej ręcznie, najlepiej piórem lub jakimś fajnym długopisem.
  • Oto skrócona lista rzeczy, od których jestem uzależniona: zielona herba, mój telefon, pomarańcze i mandarynki, picie wody, systematycznie uzależniam się od seriali (GOT, Friends <regularnie oglądam od początku do końca i wogóle uważam, że to najlepszy serial ever>, Girls) i youtube (Niekryty Krytyk, Abstrachuje, Beksy, Szparagi, Jenna Marbles, Joe Santagato), zakupy ciuchowe, węglowodany i moja przyjaciółka.
  • Jestes weganką- oficjalnie, bo udało mi się to przez kilka miesięcy, ostatnio jednak trochę zboczyłam z drogi ale chcę wykorzystać Nowy Rok do porządnego przygotowania się, doedukowania będę zaczynać raz jeszcze. Jestem pewna, że tym razem mi się uda!
  • Uwielbiam MØ- uważam, że jest najprawdziwszą artystką na świecie i przemawia do mnie w 100%.
  • Nie jestem ani trochę standardowa i słyszę to na co dzień.
  • Jestem leniem.
  • Nie potrafię się zmuszać do robienia czegoś.
Jeśli szukacie zdjęć porannej kawy w idealnie białej pościeli, jeśli chcecie znaleźć inspirację lub motywację albo poczytać o fascynującym życiu prawie 25latki- musicie poszukać gdzie indziej, bo ja czasami czuję się jak Bridget Jones ;-)
Bardzo kocham swoje życie!



Komentarze